.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قيمت گوشت قرمز هفته آينده كاهش مي‌يابد

مدير عامل شركت پشتيباني دام و طيور وزارت جهاد كشاورزي گفت: با توزيع مناسب و اقدامات انجام شده در چند روز آينده قيمت‌ها به ثبات رسيده و با كاهش قيمت در هفته آينده رو به رو خواهيم بود.

به گزارش فارس، صدرالله دولت امروز در همايش بررسي راهكارهاي بهينه‌سازي نظام توزيع كلي محصولات كشاورزي و پروتئيني خام دامي كه در فرهنگسراي بهمن برگزار شد، گفت: ميزان توليد گوشت مرغ در تاريخ بي‌سابقه است و حتي مازاد توليد نيز وجود دارد كه وزارت كشاورزي آن را متحمل مي‌شوند.
مدير عامل شركت پشتيباني دام و طيور وزارت جهاد كشاورزي درباره عوامل افزايش قيمت گفت: 4 هزار و 300 تن توليد روزانه مرغ داريم و با توجه به ماه مبارك رمضان و كاهش سفرهاي تابستاني حجم تقاضا بالا رفته و قيمت افزايش يافته است.
به گفته دولت، در مورد توزيع گوشت مرغ مشكلي نداريم و ذخيره لازم وجود دارد.
وي يكي از عوامل افزايش قيمت گوشت قرمز در كشور را خشكسالي در شهرهاي جنوبي و‌ آسيب ديدن به منابع دامي عنوان كرد.
مدير عامل شركت پشتيباني دام و طيور وزارت جهاد كشاورزي افزود: يكي ديگر از عوامل گراني گوشت مرغ افزايش قيمت تمام شده آن است. با شروع ماه رمضان ذخيره خوبي داريم و اميدواريم با كاهش قيمت مواجه شويم.
به گفته دولت، در حال حاضر قيمت مرغ در كل كشور 5 درصد بالاتر از قيمت واقعي است.
وي با اشاره به اينكه سازمان ميادين ميوه و تره‌بار تنظيم كننده بازار عرضه است، گفت: بايد با توزيع مناسب قيمت را پايين‌تر آورد و تقريباً سازمان قيمت را متعادل مي‌كند.
مدير عامل شركت پشتيباني دام و طيور وزارت جهاد كشاورزي گفت: در صورتي كه توزيع مناسب گوشت قرمز داشته باشيم، طي چند روز آينده با كاهش قيمت مواجه مي‌شويم.
دولت اضافه كرد: در حال حاضر به محاسبه نوع دام، تركيب دام و مناطق مختلف كشور قيمت هر كيلو لاشه گوسفندي در كشور 8 هزار و 800 تومان و قيمت گوشت گاوي 7 هزار و 800 تومان است و در تهران حدود 800 تا هزار تومان از ميانگين كشوري بالاتر است.
مدير عامل شركت پشتيباني دام و طيور وزارت جهاد كشاورزي افزود:با اقدامات انجام شده در چند روز آينده به ثبات رسيده و با كاهش قيمت در هفته آينده رو به رو خواهيم بود.
وي با بيان اينكه قيمت تخم‌مرغ افزايش جزئي يافته است، گفت: اين امر ناشي از مناسبت‌هاي ماه شعبان بوده و در ماه رمضان كه با كاهش مصرف تخم‌مرغ رو به رو هستيم قيمت‌ها نيز كاهش مي‌يابد.
وي تأكيد كرد: به دليل ذخيره كافي جاي نگراني براي گوشت مرغ وجود ندارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.